
Evenimentele care au un concept au devenit o sursă de interacțiune majoră a brandurilor cu publicul
Events – cândva un termen abstract din limbajul business al lumii anglo-saxone a devenit un termen uzual în lumea brandurilor. Într-o lume din ce în ce mai digitalizată în care touch-points-urile cu clienții și audiențele se virtualizează și se automatizează, nevoia de întâlnire directă, de experimentare și de conexiune solidă a brandurilor cu „lumea” este din ce în ce mai stringentă.
MSA Branding & Comunication are o experiență vastă în organizarea de events. Încă de la începuturile sale, evenimentele de tip business, de networking, de customer experience sau deschiderile de magazine (rețele internaționale prezente în România) au fost completate cu organizarea de concerte, festivaluri și evenimente dedicate fanilor publicității – Night of the Ad Eaters®. La MSA, brandurile prind viață, se transformă în conlocutori de încredere și în comunicatori eficienți.
Structura de events propusă de MSA este bazată pe două elemente majore, care ne diferențiază: orice eveniment are la bază un concept care descrie sau proiectează o trăsătură, un set de valori sau o experiență a unui brand. Originalitatea conceptului (care are o serie de componente tematice, interactive, vizuale) este garanția memorabilității evenimentului. Brandurile care ne creează experiențe plăcute sunt cele pe care le vom urma și le vom accesa și pe viitor. Un eveniment reușit transmite povestea de succes a brandului și „umanizează” prezența acestuia pe piață, dimensiunea deschiderii sale față de proprii fani și de potențialii followeri.
A doua trăsătură majoră a evenimentelor organizate de MSA este faptul că ele se construiesc și implementează aproape integral in-house, cu resurse și logistică proprii. De la personalul tehnic la standuri tematice, butaforii, scene, logistică, transport și montaj, agenția asigură implementarea completă, fluidă și versatilă a conceptului de events agreat inițial.