Turda a imbrăcat haine de sărbătoare cu ocazia lansării brandului turistic!

Turda a imbrăcat haine de sărbătoare cu ocazia lansării brandului turistic!

March 31 2011 - Uncategorized

 

Joi, 30 martie, începând cu ora 18.00, la Teatrul Municipal din localitate s-a lansat brandul turistic al oraşului Turda, în cadrul unui eveniment elegant, cu accente spectaculoase. Sala de spectacole a fost arhiplină, la eveniment participând reprezentanţi ai administraţiei locale şi regionale, membri ai comunităţii de afaceri, ai lumii culturale şi ai altor instituţii turdene, oficialităţi şi alte persoane marcante din judeţul Cluj. Întregul oras a fost decorat cu materiale personalizate cu noul logo turistic la orasului: steaguri pe stâlpii de electricitate, baloane imense amplasate în centrul oraşului.

Amfitrionul evenimentului a fost primarul municipiului Turda, Tudor Ştefănie. În discursul său, acesta a explicat necesitatea creării unui brand turistic şi a trecut în revistă evoluţia turismului turdean după 1990, ca şi momentele din strategia de dezvoltare a municipiului, pe termen mediu şi lung. „Toate acestea presupun un proiect pe termen lung, o strategie de dezvoltare în care să se îmbine factorii economic, social, cultural, comunitar. Ne dorim să câştigăm reputaţia unei comunităţi în care să se regăsească toţi cei care trăiesc în acest oraş”, a afirmat domnul primar Ştefănie. Municipiul Turda este printre primele din România şi primul din judeţul Cluj care are un brand, iar rolul acestuia este să creeze notorietate, să atragă investiţii, să evidenţieze potenţialul de dezvoltare a mediului de afaceri şi crearea de locuri de muncă.

Agenţia MSA Advertising a realizat brandul turistic Turda, de la partea de cercetare si analiză, la propuneri de logo şi slogan, până la varianta finală şi la aplicaţiile brandului pe diverse materiale, inclusiv strategia de comunicare şi platforma online. Evenimentul de lansare poartă tot marca MSA. La baza propunerilor de logo a stat o cercetare axată pe oraşe istorice ce şi-au dezvoltat branduri turistice moderne.

Nucleul central al brandului turistic Turda îl constituie Salina Turda, cea mai modernă salină din Europa şi cea mai frecventată destinaţie turistică (care a atras anul trecut impresionanta cifră de 400 000 de vizitatori). Sloganul „Descoperă oraşul salinei” comunică direct asocierea oraşului cu salina, sub forma unui call-to action simplu sau a unei afirmaţii puternice, sigure. Iconotipul este o stilizare grafică a elementelor ambientale din Salina Turda, transformate într-o spirală policromă. Diversitatea cromatică prezentă în spirala ascendentă reprezintă caracterul polivalent al ofertei turistice, multitudinea culturală, istorică şi confesională a oraşului.

Momentul de magie al serii l-a reprezentat showul de lasere care a animat tridimensional logoul Turda, o impresionantă desfăşurare de lumină şi sunet care a stârnit  entuziasmul şi admiraţia tuturor celor prezenţi. Apoi au urcat pe scenă membrii formaţiei Direcţia 5, care au prezentat un spectacol muzical complet, cu hiturile ce i-au făcut cunoscuţi, alternând slow-urile blues cu piese dinamice ce au ridicat sala în picioare.

https://www.youtube.com/watch?v=dmvmXDG0GhQ sursa: Turda News

La finalul evenimentului, cei prezenţi au apreciat organizarea şi momentele acestuia şi s-au declarat mândri de faptul că localitatea lor are un brand turistic, exprimându-şi încrederea în faptul că brandul va atrage cât mai mulţi vizitatori în Turda, viitorul „pol turistic al Transilvaniei”.

The Author

1 Comments
  • Mr WordPress Reply

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in and view the post's comments. There you will have the option to edit or delete them.

    December 18, 2014

Have your say